Jump to content

Newbie from Sweden!


AlxZ

Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tja, svensk här också, bor på irland... vart i svedala bor du? alby... rough...

 

finns massor med godis att hämta härifrån, skicka ett pm om du letar efter något speciellt, så jag kan hjälpa till så du undviker en del fällor :drunk:

Link to comment
Share on other sites

Tja, svensk här också, bor på irland... vart i svedala bor du? alby... rough...

 

finns massor med godis att hämta härifrån, skicka ett pm om du letar efter något speciellt, så jag kan hjälpa till så du undviker en del fällor :drunk:

 

tjena! =)

 

Just nu bor jag faktiskt på Gran Canaria men flyttar hem till Sverige i början på april och då blir det troligen Örebro men är ursprungligen från Trollhättan. Haha ja Alby är ju rätt tungt område! Irland låter trevligt, hur hamnade du där?

 

Okej, det låter bra, har du företag eller kontakter vad gäller delar?

Link to comment
Share on other sites

I used to get in constant trouble at my local tube station...

 

the place was called Fittja which is just a 'j' away from a VERY rude word in Swedish :nono:

 

I also used to sound a bit like this guy :blush:

 

swedish_chef.jpg

 

 

:lol: yeah I can imagine that swedish is a really hard language to learn and we have some letters that you dont have aswell!

I live on the other side of sweden, near gothenburg. I can also imagine the trouble in the tube, pretty rough place, especially alby.

Link to comment
Share on other sites

Tja, svensk här också, bor på irland... vart i svedala bor du? alby... rough...

 

finns massor med godis att hämta härifrån, skicka ett pm om du letar efter något speciellt, så jag kan hjälpa till så du undviker en del fällor :drunk:

 

tjena! =)

 

Just nu bor jag faktiskt på Gran Canaria men flyttar hem till Sverige i början på april och då blir det troligen Örebro men är ursprungligen från Trollhättan. Haha ja Alby är ju rätt tungt område! Irland låter trevligt, hur hamnade du där?

 

Okej, det låter bra, har du företag eller kontakter vad gäller delar?

skicka mig ett mess om vad du letar efter så hjälper jag till ;)

 

Örebro, där ser man! Jag hamnade här pga flicka (vad annars) numera eget företag och gift mig och skaffat barn! haha... finns ett par galna zs i sverige, men inte så mycket, vart hade du tänkt hitta den någonstans?

Link to comment
Share on other sites

I used to get in constant trouble at my local tube station...

 

the place was called Fittja which is just a 'j' away from a VERY rude word in Swedish :nono:

 

I also used to sound a bit like this guy :blush:

 

swedish_chef.jpg

 

 

:lol: yeah I can imagine that swedish is a really hard language to learn and we have some letters that you dont have aswell!

I live on the other side of sweden, near gothenburg. I can also imagine the trouble in the tube, pretty rough place, especially alby.

 

I didn't learn too much Swedish it is not a straight forward language and everybody speaks english so it makes you kind of lazy... Yeah Alby was a rough place, but still better than some areas of the UK :surrender:

Link to comment
Share on other sites

Bussigt :thumbs:

 

Kan tänka mig det, samma orsak att jag hamnat i Örebro. Det finns en hel del fina JDM-bilar i Sverige men 350Z är fortfarande ganska ovanlig även om det rullar några riktiga värstingar. Jag har vart över ett par gånger nu och köpt Skyline och Supra. Brukar leta på pistonheads, snacka lite med ägaren och sen flyga över med ryan air. Sen tar jag tåget till bilen, kikar på den och kör sen hela vägen hem!

 

Har man tur kanske nån på forumet bor nära och har möjlighet att titta åt mig innan man flyger över om man skulle hitta något. Det är ju alltid lite av en chansning, men har funkat väldigt bra tidigare. Denna gången tänkte jag nog plocka med lite "godis" på vägen också ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...